دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

انسیه شاه‌حسینی:

با شهادت «سیدحسن نصرالله» نه تنها محور مقاومت تسلیم نمی‌شود و شکست نمی‌خورد که تنومندتر و قدرتمندتر هم خواهد شد

سیدحسن نصرالله

سینماپرس: کارگردان حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه خون سیدحسن نصرالله باعث ذلت رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود، گفت: محور مقاومت تسلیم نمی‌شود و با شهادت «سید حسن نصرالله» قدرتمندتر هم خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهادت است و فردی که از همان ابتدا تفنگ به دست می‌گیرد و مقابل دشمن می‌ایستد هرگز تفنگ از دستش نمی‌افتد تا زمانی که به شهادت برسد.

کارگردان حوزه دفاع مقدس گفت: ایستادن در جبهه حق هزینه دارد و یکی از این هزینه‌ها، شهادت است که به نعمت و برکت می‌انجامد.

شاه حسینی گفت: با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها محور مقاومت تسلیم نمی‌شود و شکست نمی‌خورد که تنومندتر و قدرتمندتر هم خواهد شد، با این کار، اسرائیل خود را نابود کرد نه حزب الله را.

وی اظهار داشت: هر شهادتی یک سری برکت می‌آورد و ارزش‌هایی به دنبال دارد. به نظر من اتفاقی که خواهد افتاد از این به بعد این است که اسرائیل را ذلیل می‌کند و خون امثال نصرالله باعث ذلت رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌شود.

کارگردان حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: کشتن و به شهادت افراد در این شرایط عادی‌ترین چیز در دنیاست، اما وقتی این قدر کور عمل می‌کنند و درندگی پیدا می‌کنند که یک درنده هر چقدر هم درندگی کند، در واقع خودش را می‌درد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.